2009年8月13日 星期四

Without you- Day 8 4.50pm

没你的第八天了,
对你的xx还是没变,
你呢?应该一点都没有吧?


跟你一起的日子都有一年半了,
这两个字来的太突然了,
也或许是你的计划吧是你一直打算玩我的吧。

开始到现在你一直都在欺骗我,
你对我的付出,你的好,
都只是你的虚伪,
是我是我,
太无知,太天真,太愚蠢了,
既然相信这是真的。
原来并不是的,
真没想到你是这样的人,
我不能怪你因为是没用的,
唯有怪自己xxx,
不过也好总算让我看清楚你的真面目。

虽然你本性如此。
我还是成经x过你,
怎样都好,
希望你过的快乐。
当初是我让你失去快乐,
现在自由了,
去寻找你要得快乐吧,
祝福你。

不停回像以前一起的时候,
打你的那瞬间,
你的笑容。
想回以前咱们的努力与坚持,
经过种种的考验,
没想到最后既然是这样的结局。
那当初坚持又是为了什么?
或许真得很辛苦吧。
在当兵的那段时间,
你所做的又是为了什么呢?

一直不被看好的我们,
没想到你被他们影响到。
我不会讨厌他们,
他们是没错的。

是你,
是你变心了,
只从工作以后的你变了。
你说你不爱我了,
你有其他的对象了,
在你说的那瞬间是否有想过我的感受呢,
你没有。
你一滴眼泪都没有,
不停的认为你所做的都是对的,
这种痛是没有人能够感受到的。
问你为什么,
你说没原因。是没感觉了。
明知道我最讨厌的,你还是去做。
被欺骗是很痛苦的。

我不会恨你。
不会讨厌你,
因为这一切都是注定的。
只希望你快乐。
我们还是朋友...

Dedicate this song to myself
CRY
Rihanna
I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry
cause i never leave my heart open
never heart me to say goodbye
relationship dont get deep to me
never got the whole in love thing
and someone can say they love me truely
but at the time it didn't mean a thing
My mind is gone, i"m spinning around
and deep inside, my tears i'll down
I'm losing grip,what's happening
i stray from love, this is how i feel
This time was different
Felt like, i was just a victim
and it cut me like a knife
when you walked out of my life
Now i'm , in this condition
and i've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
but no matter what you'll never see me cry
Did it happen when we first kissed
cause it's hurting me to let it go
maybe cause we spent so much time
and i know that it is no more
I shoulda never let you hold me baby
maybe why i'm see us apart
i didin't give to you on purpose
Gotta figure out how you stole my heart
How i did here with you, i never know
i never meant to let it go so,personal
after all i tried to do, stay away from loving you
I'm broken hearted, i cant let you know
and i wont let it show
you wont see me cry
All my life...

沒有留言:

張貼留言